Kurs Copywritera/Social Media Managera

Czego się nauczysz?

– poznasz pojęcia z zakresu copywritingu oraz reklamy internetowej,

– dowiesz się, czym jest SEO

– nauczysz się pisać teksty efektywnie pozycjonujące witrynę,

– uzyskasz dostęp do narzędzi związanych z planowaniem fraz kluczowych,

– dowiesz się, jak wykorzystywać Facebooka do celów reklamowych,

– poznasz opcje efektywnego targetowania, dzięki której dotrzesz do swoich klientów,

– dowiesz się, jak angażować swoich odbiorców,

– nauczysz się kreacji skutecznych strategii marketingowych!

1
Co zyskujesz na start?

– wsparcie merytoryczne,

– odpowiednie narzędzia, dzięki którym możesz szkolić swój warsztat,

– komfortowa, klimatyzowana sala szkoleniowa,

– starannie przygotowane materiały źródłowe,

– porady ekspertów,

– małe grupy szkoleniowe (6-8 osób),

– możliwość wyboru godzin szkoleniowych (od 8 do 16 lub od 16.30 do 20),

– możliwość wygodnej płatności ratalnej.

szkolenia
Kto będzie Cię szkolił?

Szkolenie poprowadzi fachowiec, który na co dzień zajmuje się efektywną promocją marki w sieci. Dzięki temu poznasz najlepsze metody dotarcia do klienta, praktyczne porady tyczące się reklamy na Facebooku oraz wsparcie w wypadku tworzenia tekstów SEO!

Zakres dwuetapowego szkolenia:

Copywriter

  1. Czym jest copywriting?
  2. SEO – definicje
  3. Nauka pisania tekstów zgodnych z zasadami dobrego copywritingu
  4. Google Trends – Google Search Console – Ubbersuggest, czyli jak zadbać o odpowiednie frazy kluczowe?
  5. Jak stworzysz chwytliwe hasła reklamowe? Warsztaty.

Social Media Manager

  1. Rola mediów społecznościowych w marketingu internetowym.
  2. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIN, YouTube – jak i kiedy ich używać?
  3. Czym jest content i jaką rolę odgrywa w działaniach marketingowych w social mediach?
  4. Jak tworzyć ciekawe i angażujące użytkowników materiały?
  5. Czy czas ma znaczenie? O harmonogramie publikacji wpisów.
  6. Jak powinieneś budować wizerunek w poszczególnych kanałach społecznościowych?
  7. Opcje reklamowe na Facebooku, czyli w jaki sposób niskim kosztem dotrzesz do klienta.
  8. Facebook Ads, czyli w jaki sposób robić świetne reklamy.
  9. Narzędzia, które przydadzą Ci się w codziennej pracy Social Media Managera.

 

Szkolenie oraz warsztaty trwają 80 godzin

Opis kursu

Masz „to coś”, co sprawia, że słowem trafiasz w sedno? Nie masz żadnych problemów z pisaniem, a Twoje teksty same zachęcają do przeczytania? Jeszcze bardziej wyeksponuj swoje mocne strony! Kurs copywritera oraz kurs Social Media Managera pozwoli Ci na rozwinięcie skrzydeł dzięki zapoznaniu się z nowoczesnymi kanałami dystrybucji.

Pisanie tekstów a pisanie tekstów pod SEO nie są tożsame. Dowiesz się, co różni jedno od drugiego i jak sprawić, by nawet materiały ze skomplikowanymi, złożonymi frazami kluczowymi brzmiały świetnie. To pozwoli Ci jeszcze lepiej dotrzeć do Twoich klientów… lub klientów Twoich klientów.

Same teksty to nie wszystko – nawet najlepiej napisane mogą nie trafić do szerokiego grona odbiorców. Cały Internet oparty jest na contencie – czasem lepszym, czasem gorszym. Wysokiej jakości materiały wymagają świetnej reklamy. Reklamy w Internecie. Efektywniejszej, skutecznej i zwyczajnie tańszej niż jej telewizyjna lub prasowa alternatywa.

Dzięki nam dowiesz się, jak efektywnie korzystać z Facebook Ads – profesjonalnego narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku. Nauczymy Cię, jak targetować, tworzyć spersonalizowany kod komunikacyjny, oraz zwiększać liczbę wejść w reklamę.

Zapisz się na kurs i poszerz swoje kompetencje zawodowe!

 

Uwaga!

Dla najlepszych przygotujemy możliwość stażu lub zatrudnienia!

Nie trać czasu. Zapisz się już teraz!
Masz pytanie?